rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart)

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Listopad 8 08:54:21 CET 2001

On 7 Nov 2001 Zdenek Havelka wrote:

> Treba pisatel pouziva seriove konzole pripojene k jinym strojum. IMHO

Ne nepoužívám, ale umím změnit adresu rozhraní bez restartu linuxu (i
přes ssh).

Všiml jste si na začátku threadu, že by tam někde bylo zmíněno, že by
se to dělalo přes ssh (nedej Bože přes telnet)? Já tedy ne. A ostatně
i to se dá bez problémů řešit, jak jsem naznačil. Dokonce hned v té
první zprávě.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus