rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Listopad 8 09:31:37 CET 2001

Z toho postupu, ktery byl prvni navrzen v tomto threadu mi vyplyva, ze
dotycny administruje tak, ze vstane, jde do serverovny, tam neco udela a jde
zpet.
Ja chodim pouze k NTckum asi ve 1/3 pripadu a Win2000 asi tak v 10%.
Kvuli linuxu uz jsem tam nebyl pul roku.

<noflame>A mimochodem, to VNC ma u Woken trochu problemy s prekreslovanim a
proto ho tam nechci, destabilizuje IMHO system </noflame>

Martin Reiser