slovencina pre aspell

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 8 10:16:49 CET 2001

On 08/11/2001, Kilian Igor wrote:

> Cize ispell je lepsi? V com je aspell problematicky??? Podla popisu by
> mal byt lepsi. Musim sa priznat, ze doteraz som spelling pod linuxom
> nepouzival, ale hodilo by sa mi to. Budem rad ked mi poviete comu sa
> mam vyhnut. Dik.

ispell pouziva odvozovani slov (od zakladniho tvaru umi diky dodatecnym
informacim odvodit tvary dalsi), kdezto aspell pracuje tak, ze vsechny
tvary jsou natvrdo v databazi, ktera je tak pro cestinu/slovenstinu/atd.
citelne vetsi nez pro anglictinu a kontrola je proto brutalne pomala.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka