rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Listopad 8 10:22:19 CET 2001

Jde o to, ze rh 7.2 ma chybu v nekterych tewchto skriptech a tak
nam tu kdosi poradil (zkracene):
network stop
editace
network start

Napsano po sobe byste se pres ssh nechyt. Musi se to udelat jako davka.

Ja bych to rad ukoncil, kdyz jsem to take vyvolal.
Vse je jasne, je tam bug, vime kde je popsan, vime,
jak jej odstranit a to ostatni je jen skoda kapacity
 mozku, linek, harddisku, procesoru.

Martin Reiser