cucipop a DON`T DELETE THIS MESSAGE

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 8 10:56:22 CET 2001

Dobry den,

On Mon, Nov 05, 2001 at 01:01:55PM +0100, Pavel Cech wrote:
> DD,
>
> Mam na masine cucipop a resim kosmeticky problem:
> Kdyz otevru postu via pine, popr. se kouknu via php-imap
> na postu, tak se pak pri stahovani posty do outlooku
> povede stahnout i mail se subj. DON`T DELETE THIS MESSAGE.
> Nejde to nejak osetrit?

S tim jsem se kdysi taky trapil, a nakonec jsem skoncil u std.
POP3 z baliku imap, ktery pouziva taky c-client rozhrani pro
cteni mailboxu. Takze mate nekolik moznosti:

1) Zvolit si kombinaci imapd+pop3d z baliku imap
2) Zvolit si jineho imap daemona, ktery nepouziva c-client-a (to
by me ale zajimala vase volba, ja jsem sice hledal, ale nakonec
jsem nejak nenasel)
3) nejak prepsat cucipop aby si tehle zpravy nevsimal...

atd... ;-)

> Mam udelany svuj webmail a kdyz se kouknu na postu, tak
> se ten mail udela taky.

No to je prave kvuli tomu c-clientu... :-(

> Diky za rady,
>
> Pavel Cech

Zdravi
Honza Marek