Nova instalace RH7.2 = same problemy

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 8 11:44:37 CET 2001

Instalace na Duronu, nenainstalovalo se jadro pro athlon ale normalni. Po
tom co psali zde v konferenci a co je v Releas notes je to mozna dobre.

LILO se nastavilo na linear cimztopadem se nedalo nabootovat. }A to me
instalator sam upozornoval ze se to zrejme stane.)

Klasicke a snad cim dal horsi problemy s cestinou. K tomu bych mel jeden
dotaz: existuje v Redhatu nekdo kdo se zabyva cestinou a jeji spravnou
implementaci v distribucich? Nemyslim tim CZLUG ktery se snazi dohnat co
RH jaksi opomel. S kazdou novou distribuci doufam ze uz se to jednou
nainstaluje s funkcni cestinou. Tentokrat nefuguje ani v KDE coz uz je
fakt zajimavy.
Taky by me zajilao jaka je souvislost mezi tim kdyz se pri instalaci zvoli
cestina jako jazyk kterym na vas ma mluvit instalator a tim kdyz pridam
cestinu do podporovanych jazyku. Mam totiz takovou zkusenost ze pokud
zvolim cestinu i v instalatoru je problemu preci jen mene. osobne sem se
domnival ze se jedna o dve oddelne casti, ale stale se mi potvrzuje ze asi
ne.

Po neuspechu s distribucnim jadrem (protoze pokud mate nainstalovan balik
s normalnim kernelem pro i686 doinstalace jadra pro athlon nejde, museli
byste nejdrive odstranit jiz nainstalovane i686 no a tech zavyslosti ze..)
jsem zkusil zkompilovat jadro 2.4.12 ovsem v nem jsem nenasel podporu pro
ext3 ani v experimentalnich castech. Hledam spatne pod filesystem?

Co je to zase opicarnu s tim initrd? Driv stacilo zkompilovat jadro
nakopirovat ho do /boot a pustit lilo. Smazani prazdneho adresare /initrd
take neni dobry napad... Journal ext3 se uklada co /.journal ci co? To
snad ne. Tak k cemu to tam je?

Proste moji nespokojenst jsem musel nekam sdelit. Neda se na RedHatu nejak
reportovat aspon ty problemy s cestinou. A treba i pomoct. At to funguje v
normalni distribuci, proc to musi zalepovat nekdo dodatecne?

Adam Pribyl