BG: jak docasne 10Mbit s ENW 9501+

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Čtvrtek Listopad 8 14:13:20 CET 2001

Dd,
ten mii-tool je moc hezky prikaz, neznal jsem a dekuji. Hned mi
napsal, ze karta jede 10Mbit HD. Sama tedy zrejme poznala, ze je na
10Mbit hubu, ostatne naznacovala to jiz svym svetylkem.

Ale nepingnu. Taxem ji vymenil za stejnou a zase nic. Takze jsem
tam dal 10Mbit kartu s chipem Realtek. Supyhup, prevzala nastaveni od te 100Mbitove a
vsechno se rozbehlo.

Safra, to me micha, ze nevim, proc to s tou ENW 9501+ nejde. Zkusil
jsem jeste ono doporucovane:

mii-tool -F 10BaseT-HD eth0

ale bohuzel.

--