problem s prechodem na postgres7.2b

Pavel Stehule stehule na stehule.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 8 15:31:37 CET 2001

Zdravim

  Narazil jsem na jednu zrejme chybu postgresql7.2b a mel bych dotaz. Venuje
se zde, v CR, nekdo PostgreSql "oficialne", komu bych mohl reportovat chybu?
  Dle dokumentace se musi pri prechodu na verzi 7.2 z 7.1.x dumpnout a znuvu
nacist databaze. Problem mi nastal u tech databazi, jejichz nazev obsahoval
velka pismena. Potom psql -f dumpfile template1 ohlasil fatalni chybu

database "test" does not exist

v dumpfile

DROP DATABASE "Test";
CREATE DATABASE "Test" WITH TEMPLATE = template0 ENCODING = 'SQL_ASCII';
\connect Test stehule

Selze prikaz \connect. Je zajimave, ze interaktivne v psql prikaz \connect
chodi naprosto bez problemu. Pomuze prejmenovat databazi, tj. velka pismena
nahradit malymi.

PS. v historii uvadeji urcita vylepseni PL/pgSQL. V dokumentaci jsem na
zadne z nich nenarazil. Nevite o nejakem site, kde by to bylo popsany?

Diky
Pavel Stehule