KDE2 & MP3

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 8 17:59:18 CET 2001

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Brozik <elkid na email.cz>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 8. listopadu 2001 17:51
Předmět: KDE2 & MP3

>Dobry den,
>Mam problem pri prehravani MP3 po KDE.
>V Gnome mi behaji perfektne, ale v KDE se prehravaji jako by prehravac
vynechal kousky skladby, pritom pouzivam pod obojim stejne nastaveny  XMMP.
>Mam RH7, OSS driver pro FM801 a KDE2.
>
>Dekuji   Tomas

Kolik mate RAM a jake zelezo. S timto problemem jsem se setkal tez.
Problemem je "nenazranost" KDE, ale priznejme si, ze GNOME je mnohem
vyspelejsi a do budoucna, i diky podpore firem, jako je IBM a SUN
Microsystems, perspektivnejsi. Pokud mate malo RAM a slabe zelezo, tak Vam
doporucuji pouzivat Window Maker.

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)
Blue Tree mail: bluetree na seznam.cz
Blue Tree WWW: http://bluetree.hyperlink.cz