mozna OT:win klient

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 8 18:28:30 CET 2001

On Wed, 7 Nov 2001 scipraha na applet.cz wrote:

> Dobry den,
> bohuzel nevim, na ktere strane mam zapracovat, ale chtel bych vedet,
> jestli musim na linuxovem stroji (kde mam apache a nejaky virtualy)
> provozovat dns nebo jestli mi staci jen /etc/hosts. Com mam pote
> nastavit ve windows, abych si mohl zabrousit i na weby umistene na tom
> linuxovem serveru. Na tom win pc mam i modem a pouzivam ho k browseni na
> netu, ale nevim, jestli mi to muze nejak kolidovat.
> Diky za pripadny odkaz, v sitovani ale prilis zbehly nejsem.
> Michal

Předpokládám že ty win a linux máte propojeny přes síťovky a nemáte
vlastní DNS.
Potom stačí klidně jenom soubory hosts do kterých dopíšeme názvy místních
PC v linuxu /etc/hosts v win c:\windows\hosts .
U mojich win byl soubor hosts.nějaká_přípona_kterou_si_nepamatuji takže
upravit a přejmenovat pouze na hosts - pozor na schovávání přípon v win.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne