problem squid

Milan Suchánek such na i-development.cz
Čtvrtek Listopad 8 20:54:55 CET 2001

Hello Miroslav,

Thursday, November 08, 2001, 5:31:26 PM, you wrote:

ML> Kterou verzi mate?

squid-2.3.STABLE4-5

pred tim tam byla verze z RH 7.0 a delala to same. Urcite to bude
nejaka blbost, jako vzdycky. Jen u WinCMD se mi povedlo pripojit se
pri zapnute volbe HTTP proxy s podporou FTP, ale nefunguje to uplne
korektne, nejde lezt po adresarich atd. Tcpdump zachyti pouze snahu
FTP klienta komunikovat se Squidem, ale to je vse. O komunikaci mezi
squidem a FTP serverem ani zminky.

--
Best regards,
 Milan                            mailto:such na i-development.cz