mysql/php aplikace v off-line stavu

Kamil Juřík - AFX jurik na afx.cz
Pátek Listopad 9 08:32:12 CET 2001

Mam uz skoro dokoncen program pro idnoduchou upravu webovych stran.

Vážený pane,
ano už to skoro mám ve finale.
Bohužel programátor,kterého jsem měl ta mě odešel do Prahy, nebyl jsem
schopen mu zaplatit to co mu dali
v Praze. Pokud někoho seženu je ochoten se podělit o veškeré informace k
programu. V projektu je už za investováno okolo 500 000,- a nerad bych daný
projekt utopil. Je to napsané v DELPHI 5, DHTML, PHP 4, MySQL. Vše nám předá
s popisem. Program bych chtěl prodávat za jednorázový poplatek a pak za
měsíční poplatky za využívání PHP scriptů ze strany webhostingových firem.
Dalo by se říci, že se vyrovná i větším redakčním systémům.
Produkt jsem ukázal několika málo firem pro jejich nasazení a byli velmi
překvapeni. Tento program spravuje dynamicky web a to v několika úrovních.
Důležitou myšlenkou bylo, aby i ředitel firmy bez znalosti HTML a grafických
prvků byl schopen co nejrychleji a pohodlně měnit obsah webových stránek.
Důležité pro další rozvoj firemní komunikace v internetu. Webová studia
nestíhají a informace se na web dostávají opožděně.
Program spravuje:
aktuality
stránky
katalog výrobků (ne elektronický obchod)
galerie fotek
Každá sekce má společný HTML editor. Pak jsou zde šablony, které navrhne
grafik (webstudio) a do kterých se umístí jednoduchým způsobem proměnné.

Pokud programujete pod DELPHI 5, PHP, DHTML, MySQL nabízim Vám spolupráci.

S pozdravem Kamil Juřík