problem squid

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Listopad 9 09:33:55 CET 2001

linux wrote:

> Ale ja se bavim o IE a navic, co s tim ma spolecneho Maskarada, kdyz vetsina
> www adres projde ?
> Jen nektere proste neprojdou.

Citace predchoziho dopisu:

S tim nesouhlasim.
Proc nektere adresy teda pres squida jdou a nektere ne ?

M.S:
> Ja mam totiz squid-2.3.STABLE1-5  na RH6.2 a
> problemy o kterych se tu spousta lidi zminuje nepozoruji. Uz
jsem to tu
> nekomu psal.
>
> BTW, treba WS FTP  umi opravdu jet pres squida?
> Ja myslim, ze ne. Alespon teda LE verze.
>
>                Miroslav Lednicky

Konec citace.

S cim tedy nesouhlasis? S tim, ze me to funguje?

V jeste drivejsich dopisech se podivute nad tim, ze WS FTP,
ani WinCom. take nefunguji.

Tak jsem se ptal, jestli je to vubec v moznostech techto programu.
Ja mam totiz dojem, ze ne. Pak by to mohlo jet treba pres maskaradu.

                       Miroslav Lednicky.

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/