rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Pátek Listopad 9 13:22:15 CET 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> A s cim jste koupil dotycne notebooky (myslim OS)? Pokud s MS Windows,
> pak vezte, ze cesta existuje, Vase neznalost s tim nema co delat...;-)
ano já vím po updatech machine.inf instalaci PowerManagement software od
dodavatele spoustě ovladačů pro každou integrovanou pitomost a většinou
update BIOSu :O)) ,ale to také není cesta po které by kráčel autor
původního příspěvku. Mimo jiné neživím se posledních pár let šiškama a tak
když tvrdím že to nešlo tak to nešlo :O)) třebas jen proto že výrobce HW už
nepodporoval a uživatel chtěl novou verzi Windows no a bylo vymalováno.
Zlatej LINUX :O)))

> Toto je IMHO trochu zcestny nazor, uz treba jen to, ze kolega rozsiril
> (aspon na chvili) rady Red Hat uzivatelu (a treba doporucil znamemu nebo
naopak on veřejně kvůli chybě svého HW RH odsoudil jako nepoužitelné

> veslo ve znamost v jeho okoli, ze on pouziva RH distribuci) 'komercne'
> pomohl firme Red Hat s trznim podilem, to je jeden z ekonomickych
nepočítá se tržní podíl spíše z prodaných distribucí ???

> ukazatelu. Pokud reknete, ze jeden clovek zadna ryba, mate na to pravo,
> jenze pouze z tech ryb se sklada ocean (trzni podil).
ano s tím souhlasím

opět je tato debata OT jako poslední dobou skoro každá třetí v této skupině
navrhuju dát si černý puntík a zodpovědět alespoň tři dotazy zralé na odkaz
na dokumentaci

Stefan