ALSA vs. OSS (SB128AuPCI)

Michal Bozon bozonm na usersold.vscht.cz
Pátek Listopad 9 11:34:46 CET 2001

Mohl by mi prosim nekdo uvest vyhody/nevyhody ALSA driveru proti tem
kernelovym? (Konkretne u SB AudioPCI 128 - es1371 - chip ct5880)
Taky by mne zajimalo jestli lze vyuzit v linuxu ovlivnovani
basu a vysek a "microphone boost", tak
jak to umoznuji ovladace po Win. (Nevim jestli je to hw nebo sw, ale tusim
AC_97.h ci tak nejak obsahuji promennou MIC_BOOST ci tak nejak (a LKM
es1371 pouziva modul ac_97 ci tak nejak).

Posledni vec - k cemu je presne esd? Prehrava mi to zvuky prerusovane, tak
ho radeji nepouzivam. Potrebuju-li prehravat nejake audio soucasne,
pouziju /dev/dsp1 (takze max. 2 audio kanaly).

--
Michal Bozon
Institute of Chemical Technology, Prague (student)