Alternativy k VNC (Was: Re: rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart))

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 9 12:21:25 CET 2001

>    Stejně by mně zajímalo, jakým způsobem funguje na W2K Terminal
> server. Není to postavené na něčem podobném?
>
>    V současné době to nemám možnost ověřit, víte o tom někdo
> něco blíž?

to je prave ten figl, tam to neni preposilani "ukradeneho" okna.
Pro kazdeho noveho uzivatele se vytvori virtualni desktop a veskery
obsah se posila (a ja doufam ze na urovni GDI prikazu) tomu klientovi.
A klient to zobrazi v okne na vzdalene masine.
Rozhodne je to rychlejsi nez VNC.
Do unixu existuje klient rdesktop (pres google lze vyhledat)
Pouzivam to a jsem plne spokojen.

radek.karaffa na ct.cz