Alternativy k VNC (Was: Re: rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart))

Tomas Dudasko dudaskot na nemji.cz
Pátek Listopad 9 12:43:36 CET 2001

> ale neprovozuji to na ICA ale na svem RDP protokolu

> bez instalace cehokoliv na MSwin2kserver se pripojim pomoci rdesktop

nemate pravdu. MSWin2K musi mit naistalovane Terminal services. Pokud to
neni server
instalace neni to standartni. Dale na pouzivani Terminal services musite mit
licenci
a tech musi byt prave tolik, kolik virtualnich desktopu vytvari, takze to
neni zadarmo.
Existuji i terminal services pro win nt.

Zkusenisti s rdesktopem mam takove, ze stazena binarka z nejakeho duvodu,
ktery je mi dost
utajeny cas od casu s terminal serverem ukoncila komunikaci. Stahl jsem si
src a prelozil (zadne
zvlastni nastaveni, proste jen prelozil) a od te doby to jede naprosto k
dokonale spokojenosti.

http://prdownloads.sourceforge.net/rdesktop/rdesktop-1.1.0.tar.gz

http://www.rdesktop.org

Tomas Dudasko