Alternativy k VNC (Was: Re: rh 7.2 windowsovati ? (was: rh 7.2 network restart))

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 9 13:47:59 CET 2001

> nemate pravdu. MSWin2K musi mit naistalovane Terminal services. Pokud
> neni server instalace neni to standartni.
> Dale na pouzivani Terminal services musite mit licenci
> a tech musi byt prave tolik, kolik virtualnich desktopu
> vytvari, takze to neni zadarmo.
> Existuji i terminal services pro win nt.

1. nemate pravdu, popisujete aplikacni rezim, pripojovani uzivatelu.
   Tady se probirala dalkova administrace a ta je dle slov MS
   "pro omezeny pocet administratoru zdarma"
   aby taky ne, proboha, zaplatim si za server
   a za jeho administraci mam platit dalsi penize ?
2. mluvil jsem o Win2k SERVER, tam je Terminal Services soucasti
instalace,
   staci zaskrtnout, po instalaci nastavit rezim vzdalene administrace

> Zkusenisti s rdesktopem mam takove, ze stazena binarka z
> nejakeho duvodu, ktery je mi dost utajeny cas od casu
> s terminal serverem ukoncila komunikaci.
> Stahl jsem si src a prelozil (zadne
> zvlastni nastaveni, proste jen prelozil) a od te doby to jede
> naprosto k dokonale spokojenosti.

Souhlas, zacal jsem rovnou se zdrojovkou ...

radek.karaffa na ct.cz