TravelMate 212TX

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pátek Listopad 9 14:22:49 CET 2001

On Fri, 9 Nov 2001 10:05:50 +0000 (UTC), Petr Ferschmann <fers na pinknet.cz> wrote:

> Jen poznamka. V jadre 2.4.14 se jiz spravne vypne ;-)

Jaky je ekvivalent xapm, pokud bych presel na ACPI? Tedy neco, co by
mi zobrazovalo stav baterie. Pouzivam fvwm, takze cokoli, co je
navazane na KDE nebo Gnome, neocenim. Hledal jsem vsude mozne, zel
zatim bez uspechu.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org