Nova instalace RH7.2 = same problemy

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Listopad 9 15:21:40 CET 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> writes:

> 	U Red Hatu jsem v poslednim kousku zaznamenal (chapu, ze muj dotaz
> zapadl) velky priliv podpory Kanji, Japonska a hebrejstiny, je to jen
> muj dojem nebo je to zamer?

  Tak na tohle ti neodpovím, nevím, můžeme maximálně polemizovat ...

  = tyto trhy jsou pro ně dostatatečně zajímavé
  = v daných lokalitách je spousta lidí co se na tom podílí, protlačuje to do
    distribuce
  = mají založenou nějakou pobočku/zastoupení, která se o to stará
  = ...

  ... tady nevím, možná bude vědet Milan ...

> U jinych distribuci jsem si tak vyrazne 'podpory' nevsiml. Pokud hovorime
> o US distribuci, meli bysme brat v potaz i toto.

  To je špatně pochopeno, já si nemyslím, že když někdo mluví o RH 7.2 US, že
mluví o anglicky mluvící distribuci. Já tímto termínem označuji originální
RedHat distribuci, tzn. zahrnuje to i níže uvedené ...

ncftp /pub/redhat/linux/7.2 > ls
de@    emea@  en/    es@    fr@    it@    ja/
ncftp /pub/redhat/linux/7.2 >

  Ano, uznávám, že to může vést k mystifikaci, ale v našich krajích když někdo
řekne RedHat, všichni většinou předpokládají CZ mutaci, tak to označuji jako
US. Je to mylné, zavádějící, ale doufal jsem, že to na první pohled všichni
pochopí [ přece jenom se mi nechce pořád psát 'originální RH 7.2 distribuce' ]

Robert V0jta

 Never test for an error condition you don't know how to handle it. --Steinbach