Preklad netbios jmena na IP

Jirka Mares jirka na edoras.cz
Pátek Listopad 9 15:56:09 CET 2001

No divne to je, ze to neumi.
Kdyz spustim gnombu, zobrazi mi vsechny pocitace v siti (velmi spravne).
Kdyz ale kliknu na nektery z tech pocitacu, jako ze bych se treba k nemu
prihlasil, tak mi k tomu pocitaci proste nepripoji (porad dokola zada o
heslo a jmeno). Pokud ovsem jmeno toho pocitace uvedu spolu s IP do
/etc/host, tak se pripojim bez problemu.
Mozna bude problem nekde jinde, ale v nastaveni gnomby jsem nic
kloudneho, co by s timto problemem mohlo souviset, nenasel.

JM