password storage manager

Jan Stary jsta6559 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 9 16:10:34 CET 2001

Pavel ŠVARC <stefan.samecek na volny.cz> wrote:
:Jan Stary wrote:

:> Václav Kořánek <news na scorpionis.cz> wrote:
:>> Zdravím ve spolek,
:>> dlouho už hledám nějaký manažer pod Linuxem pro ukládání hesel.
:>> Používá někdo takový nebo o nějakém ví ?
:> /etc/shadow
:uff asi jste nepochopil otázku
jo tak ... no snad pamatovat si, <flame>kazde jine reseni je spatne</flame>

:>> Použití např. uložení username and password na různých webech.
:> coze? k cemu muze neco takoveho byt?
:vy nemíváte někdy problém si vzpomenout jaké heslo na který server máte ??
:já často.

:Já zkoušel TuxCards verze 0.5 fungovala dost divně ale teď jsem zjistil že
:je 0.7 tak stahuju.
:jinak  http://www.tuxcards.de k nahlédnutí a posouzení

:Stefan