password storage manager

Michal Bozon bozonm na usersold.vscht.cz
Pátek Listopad 9 16:06:44 CET 2001

> /etc/shadow

> coze? k cemu muze neco takoveho byt?

Jestli to chapu dobre, tak pan Koxanek ma na mysli program, ktery
uzivateli umozni ulozit si ruzna pouzivana hesla (ponevadz pouzivat stejne
heslo na vsechno je mirne nerozumne). Uz jsem o takovych programech (pro
Win) slysel, ale je to velmi nebezpecne, pokud se k takovym datum dostane
nepovolana osoba.

Pokud ale bych chtel neco takoveho pouzit, tak bych to ukladal v textovem
souboru zasifrovanem treba PGP, nebo ulozenem v sifrovanem diskovem
oddilu (sifra AES). Ale nejsem odbornik, mozna existuji jednodussi a
bezpecnejsi metody.

(
Osobne ale neco takoveho nepotrebuji, protoze si hesla nemusim pamatovat,
ale odvozuji si je (postup samozrejme znam jen ja - aspon doufam :).
)

Michal Bozon
bozonm na vscht.cz