ALSA vs. OSS (SB128AuPCI)

Jan Stary jsta6559 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 9 16:00:50 CET 2001

Michal Bozon <bozonm na usersold.vscht.cz> wrote:

:> Michal Bozon <bozonm na usersold.vscht.cz> wrote:
:> >> jsem vul! vzdyt to je prave podstatna vec: pote co jsem presel na ALSA,
:> >> zacal mi aumix nabizet i treble/bass/...   OSS to z meho SB AWE64 nevymacknul;
:> >> dalsi dukaz, ze ALSA je lepsi :-)
:> >>
:> >> hans
:>
:> > To je presne to, co jsem chtel vedet.
:> > A microphone boost to nenabizi ?
:> taky; a taky ingain/outgain atd ... sedim ted u kompu bez zvuku,
:> ale proste vsechno co tak muze byt potreba

:Jste si jisty s tim "microphone boost"? Nemam na mysli volume, ale boost
:(bud ON nebo OFF) - je to velmi silne zesileni mikrofonu.

jo tak to tam nikde nemam; ale treba to nema muj SB AWE64
- to bude nejspis hw-dep.
hans

:michal