3 síťovky rtl8139

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Listopad 9 20:35:56 CET 2001

On Fri, 9 Nov 2001, Tomas Krbec wrote:

> [...]
> natáhne modul pouze k první, při bootu u dalších píše: Inicializace eth1
> (eth2) byla odložena. V modules.conf mám:
> alias eth0 8139too
> alias eth1 8139too
> alias eth2 8139too ,
> zkoušel jsem i následující
> alias eth0 8139too
> alias eth1 8139to1
> alias eth2 8139to2 ,
> potom jsem zkoušel ovladač zakompilovat i do jádra a pořád nic.
> Nejsem si jistý, jestli to nesouvisí s tím, že když PC bootuje, tak BIOS
> ukazuje PCI device listing a tam vidím pouze tu jednu síťovou kartu.

1.) Ostatní asi bios nenašel ( přeorganizovat je v pci slotech)
2.) Všechny jsou nastaveny na jednu adresu (v jejich flash ram) spustit
jejich nastavovací program a zadat jim různé volné adresy a irq atd...
Tak stejně prohlédnout BIOS PC.

Jiné RTL (10Mbit) mě 2kusy nechtěly chodit a rozběhly se až po
přeorganizování v pci sběrnicích a napevno přidělených IRQ jednotlivým
pci slotům v BIOSu PC. (2xRTL + 1x grafika S3 v PCI slotech)

> Přiznám se, že jsem ještě nepoužil dosovou nastavovací utilitu z CD s
> ovladači (karty to jsou PLANET).
> Mainboard je abit st6.
> Díky za rady
>
>            S pozdravem
>            Tomáš Krbec

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne