Graficke rozhrani v Winlinuxu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Listopad 9 20:55:00 CET 2001

  Zdravim,

>  Prosim o radu, nainstaloval jsem si Winlinux 2001(v linuxu jsem uplny
>  zacatecnik), kdyz ho nabootuju chce po mě abych se přihlasil. Moje otázka:
>  jak mam vytvorit novy login?? a jak prepnu do grafickeho rezimu??
  man adduser
  man startx
  man vi
  man inittab

  predpokladam, ze budes chtit jako zacatecnik provozovat system hezky
v grafice a prihlasovat se primo v X. Tedy uprav si default level v inittab
na 5 a budes se prihlasovat v grafice.

  PS: Zjisti si, co ma tvoje distribuce za konfiguracni scripta, tedy neco
jako je Yast v SuSE, linuxconf v rh, setup, pkgtool atd. v Slackware apod.
  Potom doporucuji konfiguraci provadet timto nastrojem.
  PPS: Nesahaj na to, co funguje (az se vrhnes do konfigurace...) :-)

>  diky za odpoved Harik
Dave

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz