RH 7.2 & LaserJet4l - problemy s tiskem

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Pátek Listopad 9 21:57:06 CET 2001

Takze protoze muj popis byl prilis spory, posilam kosatejsi.

> Byl jsem rozhodnut, ze dnes odinstaluji posledni versi printconfu a dam tam tu z RH 7.1cz, se kterou jsem byl spokojen.

Predchozi verze by to mozna resila, ale nevim jestli nebude nadavat, ze
mate spatnou verzi glibc. Nezkousel jsem to. Spise sbiram sily k serii
bugreportu, abych je donutil neco s tim udelat. Udelal bych to sam, ale je
to neskutecne neprehledne, takze jsem se uz uplne ztratil v tom co
se odkud vola.

Takze zmeny (konfigurujeme tiskarnu s nazvem lp):

vlezu do /var/spool/lpd/lp

rm VOLATILE # tato fronta nebude nadale spravovana printconfem

edituji soubor, ktery se jmenuje neco.foo a obsahuje
strasnou spoustu perlovskych veci

jedna cast vypada takle:

  'driver' => 'ljet4',
  'type' => 'G',
  'pnp_cmd' => 'HP ENHANCED PCL5,PJL',
  'timestamp' => 1005302537,
  'color' => 0,
  'model' => 'LaserJet 4L',
  'cmd' => 'gs -q -dBATCH -dSAFER -dNOPAUSE%B%A%Z -sOutputFile=- -',
  'pnp_des' => undef,

a ja upravim cmd na

  'cmd' => 'gs -r300 -q -dBATCH -dSAFER -dNOPAUSE%B%A%Z -sOutputFile=- -',

neboli pridam -r300 jako ze resolution

kdyz to ulozim, melo by to tisknout OK, alespon u me ano. Co se tyce koncu
radku, v adresari /usr/share/printconf/util/ je soubor

lf2crlf

ktery konce radku konvertuje, takze kdyz je potreba vytisknout text, tak
se to udela misto lpr soubor.txt takle

cat soubor.txt | /usr/share/printconf/util/lf2crlf | lpr -

Urcite to jde zakomponovat nekam do tech scriptu, ale zakerne je, ze se
pres to nesmi pustit kazda uloha, ale jen text, takze je to mozna
jednodussi tisknout takle. Ja uz dneska moc textu netisknou, takze mi to
nevadi. Kdyz se posle k tisku pres a2ps, tak tam neni vubec zadny problem
a filr ani neni potreba.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /