mysql/php aplikace v off-line stavu

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Listopad 10 05:29:39 CET 2001

On Fri, Nov 09, 2001 at 09:29:43AM +0100, David Zabensky wrote:

> Podivej se na Zope. Neni to sice PHP, ale Python. Umi ale presne to co chces
> (a jeste mnohem vice). Navic ma i svuj www server (tj. vse muze byt na 1 CD).
> Search to samo umi taky.
> David

sakrys, uz zase zope a python. a ja tak neumim najit cas se na to
podivat. dnes jsem videl v knihkupectvi knihu ZOPE, docela se mi to
libilo, ale moc casu jsem nemel, jiz zavirali...

asi je to jedna z cest...

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487