ntfs v linuxu?

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Sobota Listopad 10 08:15:26 CET 2001

Dobry den,

> neni ext2 uz trochu stary? nevyznam se v tom moc, ale nebude mit problemy
> 60gb diskama? experimentovat nechci vubec. Musi to hlavne fungovat s co
> nejmensim rizikem ztraty dat.. (proto chci aspon dva disky dat do raidu
> (mirroring))

Aha, takze uz viem, preco to velky Bill nazval New Technology! Aj ked to ma
nejakych X rokov stale je to predsa New ;-)

Ja pouzivam ext2 uz asi od roku 1994 (a tej dobe vznikol aj "prevratny"
ntfs)
a az na jediny problem ked mi v serveri odisiel zdroj a poskodil sa
filesystem
(a vlastnou hlupostou som ho nasledne poslal do vecnych lovist) som s nim
nemal najmensi problem. A proti HW chybe disku nikoho ziadny fs neochrani
:o)
A k tej aktualnosti. Mame tu novinku-ext3 co je cuduj sa svete spetne
kompatibilny
fs s ext2 len doplneny o zurnalovanie. Takze asi sa ten "zastaraly" ext2
znacne
osvedcil ;-) nielen mne.... Ja ho mam zatial max. na 40GB disku, lebo vecsi
nemam 8-).
Ale mam takz pocit ze jeho obmedzenie je (alebo bolo) okolo 2TB.

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
Phone: +421/44/55 26 153, phone/fax: +421/44/56 21 454
Mobil: +421/905/642 799