ntfs v linuxu?

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Sobota Listopad 10 23:53:15 CET 2001

On Sat, Nov 10, 2001 at 06:55:50PM +0100, David wrote:

> a je ext2/3 citelny jinde nez na linuxu? resp. co kdyz ho dam do win9x/2k?

Ano, odkaz na prislusne programy tu pred casem probehl. Poznamka:

Pokud sdilite disk (z Linuxu smerem k Windows) disk se tvari jako NTFS (nebo co si
budete prat, i kdyz je na nem ext2fs. Tyto dve veci spolu nesouvisi.

Co se te spolehlivosti tyce --- ext2fs je myslim za tu dobu _dobre_ otestovany :-)

Prijde mi, ze Vase pozadavky si vzajemne trochu protireci.

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz