Graficke rozhrani v Winlinuxu

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Sobota Listopad 10 23:34:50 CET 2001

On Sat, 10 Nov 2001, Harik wrote:

> Novyho uzivatele se mi povedlo vytvorit, ale když zadám startx tak mi to
> vypise:
>
> execve failed for /ect/X11/X (errno 2)

nemuze spustit /ect/X11/X (predpokladam ze je to preklep ma byt asi
/etc...)

> /usr/X11R6/bin/X: /usr/X11R6/bin/X: is a directory

tvrdi ze /usr/X11R6/bin/X je adresar

> /usr/X11R6/bin/X: exec: /usr/X11R6/bin/X cannot execute: permision denied

je-li to adresar, nelze spustit (nema atributy, ale i s nimi by to neslo)

> xinit: connection refused (errno 111): unable to connect to convert Xserver
> xinit: no such procces(errno 3): server error

a tady uz jen xinit rika, ze Xsever nejede.

> co stim??

/etc/X11/X byva link a mel by ukazovat na binarku XFree86 (nebo na binarku
podle typu karty v X 3*)

--
Ondrej Koala Vacha