NTPDATE - o hodinu mene pro Europe/Prague?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Neděle Listopad 11 19:03:17 CET 2001

Zdravim vsechny
Mou vlastni nesikovnosti mi tu vypadla CMOS (nesmejte se, to opravdu
bylo rukama :-) a tak jsem si rekl, ze do budoucna budu zase vyuzivat
(pripojuji se k Internetu z domova pres modem) programek ntpdate.
Pro jistotu. Jake je vsak me prekvapeni, kdyz mi ntpdate ntp.vol.cz
nastavi o hodinu mene!
Zkousel jsem i jine ntp servery (time.kfki.hu, time.nist.gov a dalsi),
nicmene vysledek je vzdy stejny. Dokumentace k ntpdate (a ntpd tez) je
bidna. Nenapada nekoho z vas, kde je chybicka? Jsem dalek toho, ze bych
podezrival projekt ntpd, ale ve svem compu to ne a ne najit .........
Muzete nekdo zkusit ntpdate ntp.vol.cz a porovnat vysledek?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz