2.4.9 a NTFS

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Listopad 12 00:03:20 CET 2001

Dobry podvecer,

> Ani s tymi ext2 drivermi to nieje ruzove. Uz nejeden driver mi
poskodil-ext2
> particiu. A to som ich niekolko vyskusal. Niekedy sice len pomenili prava
na
> suboroch, ale uz aj to stacilo na to, aby nebol linux schopny normalneho
> chodu.

No to neviem, ale za tych 5 rokov co mi tu bezi server
som mal len jedinny problem s diskom a aj to bol na vine HW
(odisla zakladna doska a stacila cestou zlikvidovat aj fs na disku).
A v konferencii boli naznacene nejake problemy s USB.
Ale predstava pristupovych prav zmenenych "same od seba"
sa mi moc nezda. Nebolo to len nieco v zmysle nova instalacia
a primontovany stary disk? Teda pomenene GID a UID???

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
Phone: +421/44/55 26 153, phone/fax: +421/44/56 21 454
Mobil: +421/905/642 799