Chyba v KDE balicku (was Re: NTPDATE - o hodinu mene pro Europe/Prague?)

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Listopad 12 00:00:22 CET 2001

Michal Vymazal wrote:

> A to bychom meli :-( Chybicka asi bude v utilitce "Datum a cas" z KDE
> 2.2" z distribuce RH 7.2
> Pro "Europe/Budapest" totiz nastavi zonu "CET" a pro Europe/Prague"
> nastavi zonu UTC.
> MET neumi tahle utilita nastavit vubec. Pro UTC vrati o hodinu mene, nez
> ma byt (pochopitelne, ma tam byt MET, nebo CET). Pro CET je cas OK.
> Fakt hezky - komu ze to mam hlasit chybu? Na www.kde.org nebo autorovi
> balicku?

 http://bugs.kde.org , package je 'kcmclock' (pokud je tim 'Datum a cas'
mineno Nastaveni/System/Datum a cas). Pokud mozno popiste i system, protoze
mi prijde, ze to funguje dobre (ne ze bych to tedy nekdy vazne pouzival).
Ten modul nedela nic moc jineho nez hrani si s /etc/localtime a
/usr/share/zoneinfo/zone.tab .

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli