win2k vs win9x - samba nebo co..

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Pondělí Listopad 12 11:47:29 CET 2001

Mozna mainko nechapu, ale souvislost s LINUXem ????
Jinak, mely by stacit protokoly TCP/IP...
Pokud mate nasdileny adresar, je to jednoduche - proste se pripojuje pri
prihlaseni pocitace do site, pokud pocitace znovu vyhledavate, tak nez se
vsechny vyhledaji, priradi jmena apod, tak to proste trva...
Win2k a tiskarna?? A mate ve Win2k nainstalovanou tiskarnu (sitovou) ?
S pozdravem BENET