Chroot (na Apache)

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Listopad 12 13:00:37 CET 2001

MP> A co takhle zkompilovat Apache tak aby pouzival strukturu /www/apache ??

Moment, tak ted jsem trochu mimo... Pochpil jsem to tak ze kdyz Apache
bude zkompilovan do /apache, presunu ho do /www/apache a pak ho
chrootnu do /www, bude vsechno v poradku, protoze /www se mu bude
tvarit jako /. Tudiz by se po chrootu /www/apache melo jevit jako
/apache.

No, je to trochu zmatene, ale doufam ze jste moje myslenkove pochody
pochopili...

Tomas