Instalace RH7.2 na Intel 820

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Pondělí Listopad 12 13:00:06 CET 2001

Roman Pech wrote:

> Mam problem nainstalovat RH72 na pocitac s deskou Intel VC820 (chipset i820,P3,RIMM). Po rozbaleni a nahrani jadra do pameti se spusti anaconda a system skonci u "Looking for USB mouse". Nevytuhne, ale trucuje. V jakemkoliv rezimu (text,dd,lowres). Nesetkal se s tim nekdo ? RedHat na svych mailing listech a bugzile nic nema, ale asi na chipovou sadu intel 820 pekne se..e, viz problemy na the registru

Na tohle jsem tez narazil (a zatim jsem nehledal, zda je problem
ve mne nebo v RedHatu), nicmene jsem proste nainstaloval bez
usb mysi a pak to pridal rucne. Problem byl i s klavesnici (taky usb)
po instalaci. Zkousel jsem i varianty "noathlon" ... (viz archiv).
Verze vseho up-to-date (v patek 9.).
Nakonec po instalaci bylo potreba do /etc/modules.conf
pridat rucne radku "alias usb-controller usb-uhci",
pak uz klavesnici nastartoval.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz