HP Apollo 9000 series 400 - jak na to dostat linux?

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 12 15:30:04 CET 2001

Ales Rygl <rygl na mybox.cz> wrote:
 : Zdravim,

 :        kolegovi se dostala do rukou masinka viz $subj.  Je to na platforme
 : Motorola MC 68040. Rad by na to dostal nejaky linux. Problem je, ze to ma
 : pouze paskovou mechaniku SCSI, CD-ROM, ze ktreho neumime nabootovat a cca
 : 500 MB SCSI disk. Umime bootovat z disku a pasky.
 :        Na netu jsme objevili pouze debian distribuci, ale jak s tim
 : nabootovanim/spustenim instaklace? Disketovou mechaniku nemame, do
 : soucasneho sytemu uz nikdo nevi zadne username a passwd, natoz rootovske.
 :        Poradi nekdo?

na HP series 400 funguje linux??????
je to naozaj to co myslim, cize Domain OS series?
Alebo nieco ine co sa len nahodou vola podobne?
Lebo na Series 400 nejde poriadne ani NetBSD - teda ide,
ale len s HP/UX klavesnicou, a ja mam zopar strojov s
Domain klavesnicou, takze som odkazany na Domain/OS.
Port linuxu nejaky existoval v zaciatkoch (ale este nepouzitelny),
ale vyzera dead lebo stranka uz nejaku dobu nebola updatovana,

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |