proftpd 1.24 a mod_sql (delsi diky konf vypisum)

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Listopad 12 17:08:17 CET 2001

Dne po 12. listopad 2001 10:04 uhlar na fantomas.sk napsal(a):
> Zdenek Pizl <z.p na linux-cd.cz> wrote:
>
> ->> -> UserAlias admin apache
> ->> -> AnonRequirePassword on
> ->> -> AuthUsingAlias on
> ->> -> AuthAliasOnly on

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ toto je celkem dulezite !

> -> no nelibi se mi, ze jasne specifikuji "UserAlias admin
> apache" a -> "AuthUsingAlias on" ve spojeni
> "AuthAliasOnly on" a tak nejak -> predpokladam ze se bude
> starat o ten alias, tedy o uzivatele admin, -> ktery je v
> databazi .
>
> -> Nebo jsem neco prehledl ?
>
> Zrejme ste to chceli v opacnom poradi...
>
> UserAlias admin apache
>
> znamena ze ked sa prihlasite za pouzivatela admin tak si
> ho proftpd premapuje na apache a hlada v db apache - a
> nie naopak...

ja porad ziju v domneni, ze "AuthAliasOnly on"
<citace>
AuthAliasOnly restricts authentication to "aliased" logins
only; i.e. those usernames provided by clients which are
"mapped" to a real userid by the UserAlias directive.
Turning AuthAliasOnly `on' in a particular context will
cause proftpd to completely ignore all non-aliased logins
for the entire context. If no contexts are available
without AuthAliasOnly set to `on', proftpd rejects the
client login and sends an appropriate message to syslog.
</citace>

 ... zarizuje, ze se bude autorizovat/autentikovat PRAVE
alias a ne skutecnu userid. Hlavne mi to tak beha ve
spojeni s autentikaci oproti txt souboru s crypt()ovanymi
hesly (vytvarim je pomoci htpasswd ;o). Tak PROC by to
nemelo fungovat s mod_sql ?

		nekde je chyba, ale kde ?
						Z.P.