problem s netbios-ssn/139

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Pondělí Listopad 12 17:18:43 CET 2001

zdravim

Na serveru se mi dejou nejake divne veci.
Stane se, ze na par hodin vypadnou vsechny sluzby, krome
netbios-ssn na portu 139.
Casem to zase nabehne a vypada to normalne.
Problem je v tom, ze ta samba nereaguje na smbclient.
Kdyz dam telnet hostname 139, tak na normalni funkcnim mi to sezere
dva znaky a zavre se, kdezto na te pozmenene to funguje jinak.
vypise nejaky divny znak po prvnim znaku.
S techto dvou znaku, jsem usoudil, ze je bud spatna samba nebo nejaky
utok na server. A nebo to vubec nechapu. :o(
Nemuzete mi nekdo poradit, co by to mohlo byt?

s pozdravem
skim
  Michal "sKim" ©paček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux