Zpomalena zvukovka

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 12 19:58:42 CET 2001

> Dobry den,
  Zdravim,

> Linux Mandrake 8.1 mi prehrava vsechny zvuky asi 2x pomaleji, nez ma.
> Nevite nekdo, cim to muze byt?
  Jen 2x pomaleji, nebo i ,,nejak blbne frekvence'' ? Pokud je prehrava jak
zpomaleny kazetak, je problem v nastaveni frekvence, tedy ze ovladac bud
nenastavil frekvenci, nebo se zvukarna brani. Nepise to nejake hlasky do logu,
nebootujes linux loadlinem z widli, ktere nechaji hardware ve shnilem stavu?

> Neni to problem konkretniho programu, nejede to v zadnem.
> Mam zvukovku ISA neco od ESS.
  Hm, takze je to problem ovladacu. Mas ovladace OSS z jadra, nebo ALSu?
Precetl jsi dokumentaci a splnil jsi vsechny kroky? Zkus jeste tu ALSu, nebo
spravnejsi ovladac ci nastaveni hardware.

PS: Neco jake ,,be verbose'' by neskodilo. Nevim jak ostatni s kristalovymi
koulemi, ale me to asi dneska vazne nemysli... Ono ,,ISA neco od ESS'' (snad)
je opravdu vserikajici pojem... Priste pridej alespon vypis z logu, pouzite
jadro/ovladac a presny tyo _chipsetu_ te karty.

PPS: hardware.penguin.cz znas ? :-)

> Martin Dufka
> xdufka na fi.muni.cz
Dave
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz