Win 2000 pres LILO

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 12 20:08:52 CET 2001

> Dobry den!
  Hezky vecer,

> 	Mam dotaz tykajici se bootmanageru LILO. Je mozne
> pres nej nechat nabootovat Win 2000 nebo je treba pouzit bootmanager
> z Windowsu?
  Ja mel za to, ze w2k maji vlastni loader a bylo by mozno ho ohnout i pro
bootovani linuxu podobne, jako v NT. Nac mit v systemu X zavadecu?

> 	Pripadne jaky jiny? Mam vyzkouseny SystemCommander,
> ale ten neni free.
  Me se jeste vic pacil GAG :-) Ma takovou peknou grafiku, nevypada woknoidne
jako treba XOSL, akorat ma par blbych chyb s prehazovanim jednotek a skryvanim
particii, ale je free a v asm., takze jsem si ho kdysi znasilnil pro potreby
a k obrazu svemu...

>                       Dik, Miroslav Lednicky
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz