LDAP

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Pondělí Listopad 12 23:46:04 CET 2001

On 12 Nov 2001, Petr Kvasnicka wrote:

> Dobry den,
>
> delam na autentizaci a vlastne kompletnim /etc/passwd a spol. centralne
> na LDAP srveru. Pouzivam pam_ldap a nss_ldap. Funguje mi overeni hesla
> na serveru, ale pokud smazu info o uzivateli z disku, uz se neprihlasim.
> Posledni chybova hlaska je
>     "Insufficient credentials to access (a ted uz nevim jiste, ale nejsis: )
>     user data"
>
> Nedelal jste na tom uz nekdy nekdo neco?

Tohle ale vypada jako ze se to na serveru vubec neoveruje. Videl bych to
na chybu v konfiguraci nekde okolo /etc/openldap/ldap.conf. Pustil bych si
na serveru debug a kouknul co se tam deje. Podle me totiz vubec nikdy na
serveru nevoverujete a tak kdyz si uzivatele smazete lokalne, tak to
zkousite vlastne poprve a tak se objevi ta hlaska.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.