VYRESENO: Zpomalovani site a RH 7.1

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Listopad 12 23:53:18 CET 2001

Před časem jsem tady resil problem se zpomalovanim site

On Tue, Oct 16, 2001 at 05:50:47PM +0200, Miroslav Petricek wrote:

> Problémem je, že se po dvou až třech dnech provozu bez zjevné přičiny
> značně sníží propustnost sítě (přes FTP asi 300kB/s) a uživatelé si
> začnou stěžovat na citelné zpomalení odezvy. V takovém okamžiku pomůže
> jen restart serveru (tedy nikoliv restart jednotlivých služeb, zhození
> a nahození rozhraní, odlehčení od klientů nebo reset switche).

Ukázalo se, že problém pominul, pokud jsem přepsal pravidla firewallu,
psaná původně v ipchains na iptables.

Zdá se, že ipchains na 2.4 není úplně to pravé.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467