Chroot (na Apache)

Úterý Listopad 13 07:40:43 CET 2001

Michal Panoch <mp na globe.cz> wrote:
->> >> A ted kdyz se ted pokusim spustit Apache v chrootu prikazem
->> >> # chroot /www /apache/sbin/apachectl start
->>
->> MP> A co takhle zkompilovat Apache tak aby pouzival strukturu /www/apache ??
->>
->> Moment, tak ted jsem trochu mimo... Pochpil jsem to tak ze kdyz Apache
->> bude zkompilovan do /apache, presunu ho do /www/apache a pak ho
->> chrootnu do /www, bude vsechno v poradku, protoze /www se mu bude
->> tvarit jako /. Tudiz by se po chrootu /www/apache melo jevit jako
->> /apache.
->>
->> No, je to trochu zmatene, ale doufam ze jste moje myslenkove pochody
->> pochopili...

-> V tom pripade bych zkusil:

-> chroot /www /www/apache/sbin/apachectl start

nie nie, ak uz dame apache do chrootu nech tam nie je nic co tam byt nemusi
apachectl ani podobne veci. apachectl je nakoniec shell skript ...

chroot /www /kde/je/apache

Akurat treba mysliet na vsetko - nsswitch.conf moze byt tym co chyba.
 2B|!2B, that's a question!