rsync z ftp.linux.cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 13 09:29:01 CET 2001

Miroslav BENES wrote:
: $ ./rsync-rh72enupd-from-ftp.linux.cz
: @ERROR: max connections (100) reached - try again later
:
: Pritom je docela divne, ze tato hlaska se objevi _kdykoliv_. Ze by
: tam byl opravdu tak nabito ??
:
	Kupodivu ano. Pozabijel jsem stare rsync-demony a nastavil
mensi timeout. Pokud by se opakovalo (krome extremnich pripadu jako
je treba +/- tyden po zverejneni nove distribuce Linuxu), dejte
mi prosim vedet.

: Jo a zkousel jsem se prihlasit (anonymne) na ftp a dostal jsem
: hlasku, ze jsem 59 z 900 a pres ftp na tento server muzu normalne
: pristupovat. Takze zmineny server IMHO neni pretizeny a problem bude
: nekde jinde.
:
	Limit na pocet uzivatelu anonymniho rsync nema vubec nic spolecneho
s limitem na pocet anonymnich FTP uzivatelu a uz vubec ne se zatezi
serveru :-)

	Jinak pro prenos dat je lepsi FTP nez rsync. Pro zrcadleni
je samozrejme lepsi rsync, ale nas server je urcen primarne pro
download. Z tohoto duvodu dostupnost rsync serveru prilis nesleduji.
Nicmene pokud objevite nejakou nefunkcnost a date mi vedet, budu se
tim i v budoucnu zabyvat. Kontaktni adresa je <ftp-admin na fi.muni.cz>,
ne tato konference.

-Y.

               #include <stdio.h>
               int main(void) { printf("\t\b\b"); return 0; }