DivX4 do SuSE 7.1

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 13 12:20:19 CET 2001

  Ahoj,

> Kdyz zadam mlayer -pp 4 /cesta/k/souboru.avi tak na vterinu se ukaze okno a
> zase zmizne. Kodek jsem rozbalil do /usr/local/win32
                                      ^^^^^^^^^^^^^^^^
  Proc pouzivas ty w32 kodeky? Zkus si ztahnout podle manualu k mplayeru primo
closed DivX4 kodek pro linux (ve verzi 4.neco par dnu stary, da se najit tusim
i na www.divx.com)
  Jinak ja pouzivam:
mplayer -vo svga (nebo x11, sdl. xv nekdy nefunguje) -ao oss (alsa5 nefunguje)
-vc divx4 soubor.divx -sub titulky

  Pokud pouzijes xv, nekdy te mplayer zbuzeruje ve stylu sorry, tento vystup
nemohu pro danny format pouzit. Alsa zvukovy vystup ma tu hezkou vlastnost, ze
se ti nahodne zastavi obraz a pak jede jen zvuk. Asi chyba implementace.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz