LDAP

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Listopad 13 15:50:14 CET 2001

On 13 Nov 2001, Petr Kvasnicka wrote:

> Bohuzel v tom to neni. Mam vyzkousene, ze kdyz je uzivatel zapsan i v lokalnich souborech
> (a soucasne existuje i v LDAP - je to novellska NDS s bezne vytvorenym uzivatelem
> a stejnym username), mohu se prihlasit s heslem, ktere je zapsane na disku, a pokud
> zadam heslo, zapsane v NDS, rozjede se komunikace s LDAP serverem (NDS) a uspesne
> se prihlasim pomoco hesla zapsaneho v LDAP (NDS). Jakmile vsak uzivatele smazu
> z lokalniho disku, dojede to na te chybe.
> nsswitch.conf je predelany tak, aby pouzival hned po lokalnich souborech LDAP.
> [...]

NO tak tady bych videl zasadni problem v pouzitem schematu. Vubec netusim,
jake schema pouziva novell, protoze jsem to na nem nikdy nezkousel rozjet,
ale necekal bych, ze bude stejne jako to, ktere pouziva nss_ldap. Tady to
bude asi opravdu o sledovani komunikace mezi temi stroji a porovnani, jak
se lisi od komunikace s openldap, kde to funguje dobre.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.