kopirovani Linux-Win

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 13 19:43:11 CET 2001

> Zdravim,
  Ahoj,

> potrebuju spravovat stroj s Linuxem z Win. SSH mi funguje OK, SCP ne.
> Zkousel jsem nekolik SW, vysledek vzdy stejny.
> Pripojuji kousek logu z WinSCP - mohl by mi prosim nekdo rict v cem mam
> chybu - tomuhle dost dobre nerozumim:
  Tomu smeti hloubeji dole ja take moc ne :-)

> scp: FATAL: Executing ssh1 in compatibility mode failed (Check that scp1 is
> in your PATH).
  Strilim od boku, ale co mas za verzi ssh na linuxu? Mas tam openssh3? Nebo
je tam nejake neopen ssh? Pokud mas openssh2/3 mas nastavene pouzivani obou
protokolu, tj. ssh1 a ssh2. Co to winscpcko nuti spoustet ssh1? Co mas za
woknoidni ssh?

Dave
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz