Mrtve klavesy a RH 7.2

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Úterý Listopad 13 19:43:31 CET 2001

Miroslav Petricek wrote:

> Po upgrade Red Hatu 7.1 na 7.2 a tedy i updatem XFree86 na 4.1, mi
> p?estalo fungovat vkládání mrtvých znak? v Xkách.
>
> Klávesnici jsem od p?echozí verze zvyklý p?epínat pomocí appletu
> v KDE. Zkou?el jsem ob? ?eské klávesové mapy, ale mrtvé znaky
> narozdíl od p?ímých "há?kovaných" kláves nefungují.
>
> Je to n?jaký známý problém ?

Presnou odpoved vam nedam, ale moje zkusenost je, ze po prechodu na 4.1
funguji klavesnice "jinak". Drive pri prepnuti na ceskou klavesa AltGr
(pravy alt) prepinala na puvodni (anglickou), nyni klavesnice funguje
stejne jako ve Windows (tj. hrozne blbe). Klavesnicim moc nerozumim,
myslim, ze je to proste zmenou klavesovych map ci ceho to.

Moje zkusenost je takova, ze kdyz jsem pouzival zsh, tak mi pod Xy
nechodilo psani hacku pomoci mrtve klavesy (carky a primo vkladane znaky s
diakritikou sly OK). Kdyz jsem se vratil k bashi, tak se to spravilo (vinu
vidim v inputrc, bohuzel, jak uz jsem psal, moc do toho nevidim).

Hezky den,
Lada